Forum QGIS

Pełna wersja: Problemy z wydrukami QGIS 2.6.1. Brighton - kwadrat na wydruku
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!
Używam QGIS 2.6.1. Brighton na jednostce z Windows 7 Home Premium 64bit.
Mam kilka warstw w moim projekcie. Skala wydruków to 1:10000. Liczba łączna wydruków to 19. Gdy chcę wygenerować plik png, jpg, jped, pdf... Na co którymś pojawia się "niezidentyfikowany obiekt jednokolorowy".... Taki kwadrat na wydruku. Kwadrat jest mniejszy albo większy. Czasem przysłania niewielką część wydruku, czasem obejmuje pół lub cały obszar wydruku. Pojęcia nie mam z czego to się wzięło. Od razu informuję, że nie nie jestem programistką, informatyczką itp., więc wybaczcie jeśli nie zrozumiem od razu, jeśli ktoś mi doradzi...

Czy problem może być spowodowany za dużą ilością warstw?
Za mało pamięci? Za dużo programów włączonych w tym samym czasie? (antywirus włączył skan wg planu podczas mojej pracy z QGIS)... Za długi czas pracy na "jedno posiedzenie" - program za długo otwarty?

Dodatkowa informacja - od dłuższego czasu program przy zamykaniu wyrzuca okienko - jakiś błąd i robi jego zrzut jako plik dmp czy coś takiego.

Będę wdzięczna za szybką odpowiedź, spieszy mi się trochę z tymi mapami. Dzięki z góry za odpowiedzi Smile
Pokaż może jakiś screen
Korzystasz z jakiegoś WMSa w tle?
Próbowałaś to zrobić na innym komputerze?
Dziękuję za zainteresowanie Smile
Przedstawiam przypadek "po całości" w załączniku.
Nie miałam żadnego WMS w tle. Nie mam dostępu do innego komputera.
Ale - poradziłam sobie troszkę "na pałę".
Być może moim błędem było to, że wydruk miał 19 stron. Tak, 19 stron A4 w jednym wydruku, bo atlasu nie tworzyłam, może pominę tę kwestię. Być może za dużo napaciałam warstw. I być może za dużo na raz się działo na moim komputerze - ten antywirus skanujący w tle.