Forum QGIS

Pełna wersja: Potrzebna pomoc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego forum.
Mam taka delikatna sprawę. Jestem studentem i niestety nie ogarnolem tego programu podczas zajec, a na ta środe potrzebuje 4 prostych projektow wykonanych w quantum gis. maja to byc mapki z warstwami na ktorych umieszczone bede drogi jeziora sklepy koscioly itp... Jezeli ma ktos takie cos i jest w stanie sie tym podzielic bede niesamowicie wdzieczny...
Mam nadzieje ze nie jest to sprzeczne z zasadami tego forumSmile
Z gory dziekuje!Smile
O to moj mail ryfcyn1@wp.pl
Witaj ryfcyn1.

To już chyba drugi post na naszym forum, który można podpiąć pod kategorię 'ratunku, bo sesja się zbliża'. Twoja prośba nie jest sprzeczna z zasadami forum, ale przyznam że brzmi dosyć dziwacznie.
1. Czy ten program to QGIS?
2. Czy rzeczywiście żaby zaliczyć przedmiot wystarczy oddać prowadzącemu 4 proste projekty, nie wiedząć jak się je tworzy?

Korci mnie żeby zapytać gdzie się uczysz, ale może lepiej nie odpowiadaj bo jeszcze Cię namierzą Smile. Chyba że na priva. Dyskrecja zapewniona.

Sam jestem belfrem i rozumiem, że czasem w trakcie roku nie ma czasu na naukę, ale QGIS naprawdę jest prosty a użytkownicy forum odpowiadają na wszystkie, nawet najprostsze pytania. Może jednak warto przysiąść te 1-2 dni i zrobić samemu te jeziora i sklepy? Gwarantuję, że wtedy pomoc masz jak w banku. A tak ...
Blagam o 1 projekt Smile w tym tygodniu na podstawie jego zrobie inne...
Pomocy!Smile
Dane do przygotowania projektu są do pobrania na polskim wiki QGIS:
http://quantum-gis.pl/pliki#shapefile

Dołożyłem jeszcze plik z liniami, punktami i poligonami z projektu OSM. Wystarczy rozpakować i wczytać (układ 1992, kodowanie UTF-8). Ze stylami musisz niestety sam się pobawić. A przynajmniej spróbować, bo dane do projektu masz na tacy.