Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana typu atrybutów
09-06-2011, 14:15,
#1
Zmiana typu atrybutów
Jestem bardzo początkującym użytkownikiem programu, dlatego proszę o wyrozumiałość. Po połączeniu atrybutów pochodzących z pliku CSV MS-DOS, nazwy polskie pojawiają się w formie krzaczków w tabeli atrybutów, ponadto wartości liczbowe, które chciałabym wykorzystać do tworzenia kartogramów występują w tabeli atrybutów jako STRING, a nie REAL. Nie posiadam wtyczki Table menager, niestety nie potrafię jej również zainstalować. Pracuję na wersji 1.6.0.
Proszę o pomoc i wskazówki.
09-06-2011, 16:30, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-06-2011, 16:36 {2} przez borys.)
#2
RE: Zmiana typu atrybutów
Table Manager tu akurat nie pomoże, ale na przyszłość zainstalujesz go przez menu Wtyczki -> Pobierz więcej wtyczek -> na trzeciej zakładce wciskasz klawisz "Dodaj niezależne repozytoria" -> wracasz na pierwszą zakładkę i szukasz na liście.