Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[błąd] a raczej zbyt skomplikowane kształty poligonów
06-10-2011, 14:46,
#3
RE: [błąd] a raczej zbyt skomplikowane kształty poligonów
(05-10-2011, 15:57)tomsik napisał(a): w SHP są części i pierścienie, aby dodać pierścień - pomost jest niepotrzebny,
natomiast podwójny wierzchołek i wektor jest odczytywany jako błąd.
I właśnie uznawanie jako błąd jest rozwiązaniem skrajnie <cenzura>,
bo wymusza bądź ręczną edycję obiektów (na szybko: rozsunąć na chwilę, przetworzyć, zsunąć w wyniku),
bądź wstępną obróbkę danych w programie CAD.

Cytat:dla CAD-ów stosuje się obrysowanie enklawy (wyspy) w działce po tych samych wierzchołkach (pomosty).
Ależ ja świetnie wiem jak to działa...
Cytat:Chyba nic na to nie poradzisz,
... podobnie jak wiem, że ja nic na to nie poradzę.
Poza napisaniem tego wątku, aby zajął się tym Ktoś piszący/modyfikujący obsługę topologii.

Przydałoby się tez dołożenie informacji/zrzutu obiektów,
które ze względu na swoją "błędność" nie zostały przetworzone.
OIDP w co poniektórych wtyczkach taka funkcjonalność jest.
(> - - ^.^_,


Wiadomości w tym wątku
RE: [błąd] a raczej zbyt skomplikowane kształty poligonów - przez [wiki] - 06-10-2011, 14:46

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  tabela atrybutów skomplikowane dodanie tabeli dukasa 2 8 760 28-05-2018, 17:10
Ostatni post: dukasa
  Narzędzie cięcia poligonów/konwersja linie do poligonów/skrót do wył. przyciągania Derby 0 12 259 28-05-2015, 19:27
Ostatni post: Derby
  Błąd wtyczki MetaSearch (błąd pythona) norek_norek 0 9 351 02-01-2015, 10:28
Ostatni post: norek_norek
  [błąd] kalkulator pól: błąd przy polach tekstowych 1.8.0 [wiki] 7 36 955 09-03-2013, 21:21
Ostatni post: [wiki]
  [błąd] a raczej niedogodność: informacje o obiekcie [wiki] 0 7 467 21-03-2012, 10:31
Ostatni post: [wiki]
  Zbyt duży obraz... sebaq 4 20 050 25-10-2011, 07:23
Ostatni post: sebaq

Skocz do: